Автор: oleg90990 18.2.2012, 20:19
В общем как в редакторе карт на ЮР, ставить обьекты чтоб в последстыии были за определенную сторону врага или себя не важно но с начала игры, чтоб игра ничаналась а у меня уже говоая база юниты которые я расставил еще в редакторе крат. ну надеюсь поняли.
Как установливать ящики, и количество их появление в игре?
Автор: Ez_2000 13.3.2012, 15:15
Это тебе поможет(если конечно ты еще сдесь появишься):
Цитата
This tutorial will explain to novices how to make units and buildings on a map, change ownership to a specific house (be it ai controlled or player) However you should have read the basic help explaining a simple trigger (reveal all map)
It is highly recommended you switch off beginner mode under options once you have entered FA2.
Note houses <a> - <h> represent multiplayer positions on a multiplayer map and is only applicable to [b]YR
This is feature only used in one official ww map, where each player starts with a nuclear reactor but it is simple to implement.
Go to Edit > Trigger Editor
Create a new trigger
Trigger Options > default settings
Event > New Event > parameters anything you like but any event of elapsed time 0 works fine
Actions > New action > 14 change house > use dropdown list select a house
Double click object on map > attached tag > whatever you called your change house trigger
Save and Test
Автор: oleg90990 16.3.2012, 18:48
Появлюсь конечно, спасибо я поперевожу))
Автор: Ez_2000 17.3.2012, 10:16
Цитата(oleg90990 @ 16.3.2012, 21:48)

Появлюсь конечно, спасибо я поперевожу))
Если что то не получиться то спрашивай